Nasza witryna korzysta z plików cookie. Pozostając na stronie wyrażasz na to zgodę. Dowiedz się więcej.

Mgr Anna Ingarden

Mgr Anna Ingarden

Psycholog
Kraków, małopolskie
  • Zaufany specjalistaSpecjalista zdobył 160 punktów za aktywność w ostatnim miesiącu
  • 14743
    punkty za aktywność
  • 1343podziękowania za odpowiedzi
  • 2356udzielonych odpowiedzi
  • 2
    Miejsce w rankingu abcZdrowie
    Psycholog, Kraków

Umów wizytę

Ten lekarz nie ma jeszcze możliwości umawiania wizyt przez internet.

  • Gabinet Psychologiczny Anna IngardenNa Błoniach 7, Kraków
    tel: 50132324...

    W tej placówce nie można jeszcze umówić wizyty przez internet.

  • O mnie
  • Odpowiedzi dla pacjentów (2356)
  • Opinie

Jestem absolwentką psychologicznych studiów magisterskich na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie ze specjalizacją Psychologii Klinicznej oraz Psychologii Sportu. Pracuję wykorzystując głównie umiejętności i techniki należące do poznawczo-behawioralnego nurtu psychologii i psychoterapii. Zajmuję się konsultacją, diagnozą oraz terapią osób dorosłych, ale również młodzieży szkolnej,...

Czytaj więcej

Kursy i staże

Kursy i specjalizacje:
1. Specjalizacja Psychologii Kliniczna;
2. Specjalizacja Psychologia Sportu;
3. Profesjonalna obsługa klienta w wieku 50+ w kontekście aktywizacji zawodowej;
4. Kurs Mediacji rówieśniczej Polskiego Towarzystwa Psychologicznego;
5. Kurs RTZ - Racjonalnej Terapii Zachowania;
6. European Youth Session organized by International Olympic Academy...

Czytaj więcej

Języki

Konsultacje w języku polskim oraz angielskim/ Polish and english consultation

odpowiedzi na pytania (2356)

  • Dlaczego po wyjściu z anoreksji tak dużo przytyłam?

    Witam, Chorowałam na anoreksje (przy wzroście 150 cm ważyłam 26 kg). Odżywiam się już normalnie, moja waga była w normie ale nagle zaczęłam tyć w przerażającym tempie (obecna waga 50 kg), ale z dnia na dzień rośnie. Przez 3 lata nie małam miesiączki ale ostatnia (2 tygodnie temu dostałam pierwszą po tak długim okresie nie występowania) Zupełnie nie wiem co się dzieje, odżywiam się zdrowo, jestem bardzo aktywną osobą, a przybieranie na wadze rozpoczęło się praktycznie z dnia na dzień. Jestem załamana, nie wiem co mam robić, to straszne, bo nie mogę tego zahamować. W ciągu miesiąca przybyło ok.15 kg. Co się dzieje? Czy to się kiedyś skończy? Pomocy!
    Mgr Anna Ingarden
    Mgr Anna IngardenPsycholog
    Czy pani powrót do zdrowia jest pod jakąkolwiek opieką specjalisty? Psychologa, lekarza i dietetyka? Taki nagły przyrost mógłby wynikać z pewnego braku kontroli naf procesem zdrowienia. Niestety bez większej ilości informacji niewiele można stwierdzić. Polecam konsultację z psychologiem oraz dietetykiem. Pozdrawiam
  • Czy ja mogę mieć objawy depresji lub nerwicy?

    Mam pytanie. Mam dziwne o jawy głowy. Widze jakbym była ciagle pijana , razi mnie słońce jakby albo gdybym nie żyła w rzeczywistości. Boli mnie głowa , szumi w uszach jak o tym pomyśle w dzień i a bardzo od paru dni dokucza mi przed zaśnięciem. Boli szyja kręgosłup czuje się przestraszona . Zrobili mi prześwietlenie głowy powiedzieli ze jest wszystko wporzadku na prześwietleniu szyji wyszło zwyrodnienie kręgosłupa. Lekarza powiedzieli ze może jest warto skorzystać z psychiatry dzisiaj idę , powiedzieli ze mogą to być objawy depresji lu nerwicy jednak czy takie złe samopoczucie wszystko mnie boli tak widze cały czas na początku to był ow nerwach teraz mnie to nie opuszcza badania krwi dobre usg brzucha dobre . Skolioza w dole kręgosłupa jedynie . Boli mnie twarz szyja skroń szczenka .. jestem przestraszona boje się ze coś mi jest a oni o tym nie wiedza . Skąd to może być ?
    Mgr Anna Ingarden
    Mgr Anna IngardenPsycholog
    Rzeczywiście są to objawy psychosomatyczne nerwicy. Jednakże polecam również konsultacje z neurologiem. Pozdrawiam
  • Kiedy Afobam zacznie działać?

    Witam. Mam stwierdzona depresje z zaburzeniami lekowymi. 2 lata bralam faxigen i fevarin. Bylo dobrze, tak dobrze, ze sama odstawiilam fevarin. Dopadly mnie ostatnio leki wiec poszlam do mojego lekarza i z jego zalecenie znowu wrocilam do fevarinu. Biore ponad dwa tygodnie i wystapilo u mnie nasilenie niepokoju z czym sie wiaze napiecie psychiczne, dreszcze na ciele. Codziennie musze brac hydro lub afobam. Czy to przejdzie? Psychicznie jesli chodzi o humor itd jest wporzadku. Po jakom czasie to powinno ustapic? Ile maksymalnie powinnam czekac?
    Mgr Anna Ingarden
    Mgr Anna IngardenPsycholog
    Reakcja na lek jest indywidualna i zależy od organizmu osoby. Mimo to polecam podjąć psychoterapię a nie brać leki, bo jak Pani widzi-leki są doraźne i po ich odstawieniu objawy mogą powrócić. Psychoterapia natomiast działa na źródło trudności, dzięki czemu przepracowuje się je i niweluje. Na długo. Pozdrawiam

Potrzebujesz konsultacji?

Zobacz polecanych lekarzy

Umów wizytę

Nasza witryna korzysta z plików cookie. Pozostając na stronie wyrażasz na to zgodę. Dowiedz się więcej.

CZW.14.06
PT.15.06
SOB.16.06
CZW.14.06
PT.15.06
SOB.16.06
  • Mgr Joanna Mostowik

    Mgr Joanna Mostowik

    Psycholog
    Konsultacja psychologiczna150,00 zł
    Schweitzera 7, Kraków
    Przychodnia Lekarska Diamed Sp z o.o.
    loader
  • Mgr Filip Grabowski

    Mgr Filip Grabowski

    Psycholog, Seksuolog
    Konsultacja psychologiczna130,00 zł
    Ariańska 18/15, Kraków
    Filip Grabowski Progressio
    loader
  • mgr Bogusława Liszka – Kisielewska

    mgr Bogusława Liszka – Kisielewska

    Psycholog, Psychoterapeuta
    Konsultacja psychologiczna150,00 zł
    Schweitzera 7, Kraków
    Przychodnia Lekarska Diamed Sp z o.o.
    loader
  • Mgr Aneta Hanusiak

    Mgr Aneta Hanusiak

    Psycholog, Psychoterapeuta
    Konsultacja psychologiczna120,00 zł
    Bronowicka 19/13, Kraków
    Aneta Hanusiak
    loader
  • Mgr Agnieszka Galas - Konsor

    Mgr Agnieszka Galas - Konsor

    Psycholog, Psychoterapeuta, Pedagog
    Konsultacja psychologiczna150,00 zł
    Odona Bujwida 3/3a, Kraków
    Gabinet Psychoterapii Agnieszka Galas-Konsor
    loader

Badania

Zabiegi

  • Leczenie psychologiczne
  • diagnoza psychologiczna
  • Zabiegi relaksacyjne
  • Racjonalna Terapia Zachowania
  • Konsultacje psychologiczne online

Leczone choroby