Nasza witryna korzysta z plików cookie. Pozostając na stronie wyrażasz na to zgodę. Dowiedz się więcej.

Mgr inż. Natalia Ciesielczuk

Mgr inż. Natalia Ciesielczuk

Dietetyk
Lublin, lubelskie
  • 840
    punktów za aktywność
  • 140podziękowań za odpowiedzi
  • 80udzielonych odpowiedzi
  • 4
    Miejsce w rankingu abcZdrowie
    Dietetyk, Lublin

Umów wizytę

Ten lekarz nie ma jeszcze możliwości umawiania wizyt przez internet.

  • Gabinet Psychodietetyczny RównowagaGraniczna 4, Lublin
    tel: 505 109 ...

    W tej placówce nie można jeszcze umówić wizyty przez internet.

  • O mnie
  • Odpowiedzi dla pacjentów (80)
  • Opinie (2)
    średnia:

Mgr inż. Natalia Ciesielczuk-Żak
Jestem dietetykiem nie tylko z wykształcenia ale przede wszystkim z pasji. Interesuję się szeroko pojętą dietetyką, psychodietetyką oraz dietcoachingiem, bo problemy z wagą przede wszystkim zaczynają się w głowie. Należę do Polskiego Stowarzyszenia Dietetyków, którego zadaniem jest zrzeszanie dietetyków dyplomowanych. Cały czas poszerzam swoją wiedzę...

Czytaj więcej

Kursy i staże

Kurs Wewnętrznego Auditora Jakości w wymiarze 30 godz. Certyfikat Bureau Veritas Polska- Auditor wewnętrzny Systemu Zarządzania Jakością wg ISO 9001:2000

Języki

angielski, hiszpański

odpowiedzi na pytania (80)

  • Dieta dla 52-latka z 10-kilogramową nadwagą

    Witam.Mam na imię Hieronim, i 10 kg nadwagi oraz 52 lata.BARDZO CHCĘ SCHUDNĄĆ,ALE NIE MAM DUŻO KASY.CO lepsze płatki OWIANE CZY KUKURYDZIANE A MORZE JESZCZE INNA DIETA DLA FACETA W MOIM WIEKU. Choruje na Depresję dwubiegunową ,Podagrę i Arytmię serca.PROSZĘ o poradę.Z góry pięknie dziękuję.
    Mgr inż. Natalia Ciesielczuk
    Mgr inż. Natalia CiesielczukDietetyk
    Witam, Jeśli chce Pan pozbyć się kilogramów zdrowo i na stałe bez efektu jojo, należy wprowadzić prawidłowe nawyki odżywiania. Trzeba zacząć od regularności spożywania posiłków, niech to będzie 5 posiłków dziennie bez podjadania, co około 3-4 godziny. Należy także spożywać dużo warzyw i owoców, najlepiej w postaci surowej, ograniczyć węglowodany proste na rzecz węglowodanów złożonych (zamienić jasne pieczywo na ciemne pełnoziarniste, biały ryż na ryż brązowy), ograniczyć spożywanie nasyconych kwasów tłuszczowych (masło, margaryna) na rzecz olejów roślinnych (olej rzepakowy, oliwa z oliwek), zamienić słodycze na zdrowe przekąski, unikać wszelkiego rodzaju fast foodów, posiłków smażonych, tłustych i żywności wysoko przetworzonej, ograniczyć spożywanie słodkich soków, napojów gazowanych na rzecz herbat (zielona, czerwona) oraz naparów ziołowych. Spożywanie błonnika i produktów o niskim indeksie glikemicznym powoduje, że dłużej czujemy sytość po spożytym posiłku i nie chce nam się przez dłuższy czas jeść. Do zmiany nawyków należy dodać regularną aktywność fizyczną, taką, jaką Pan lubi, aby ćwiczenia sprawiały przyjemność, a nie były katorgą. Zdrowe i bezpiecznie chudnięcie to chudnięcie około 0,5-1 kg/ tydzień. Pozdrawiam i życzę powodzenia:) Natalia Ciesielczuk
  • Czy picie wody z miodem i sokiem malinowym przed snem powoduje tycie?

    Witam :) chcialam zapytać czy picie wody z miodem i sokiem malinowym tuz przed snem powoduje tycie ?
    Mgr inż. Natalia Ciesielczuk
    Mgr inż. Natalia CiesielczukDietetyk
    Witam! Przed samym snem lepiej nie spożywać wody z miodem ani sokiem, ponieważ oba produkty zawierają węglowodany proste. Taki napój dobrze jest wypić przynajmniej 2-3 godziny przed snem. Przed samym położeniem się spać lepiej wybrać samą wodę. Pozdrawiam:) Natalia Ciesielczuk
  • Problemy ze zwiększeniem wagi u kobiety po porodzie

    ważyłam się dziś na wadze gdziepokazało mi bmi 16,7 i ze mam tkankę tłuszczową 13,7 a norma jest od 20 do 28. i że mój metabolizm jest na 12 lat.co to oznacza.mam 27 lat. 1 dziecko które ma 8 lat i od czasu kiedy urodziłam mam wagę 48 i nie mogę przytyc,jem fast foody kiedy mi się za chce i nic.badania ok bo byłam w szpitalu.pomocy!chce choć 5kg.
    Mgr inż. Natalia Ciesielczuk
    Mgr inż. Natalia CiesielczukDietetyk
    Witam! Aby zdrowo przytyć należy zwiększyć energetyczność posiłków o około 500-1000 dziennie, robiąc to stopniowo. Spożywać posiłki regularnie (5-6 razy dziennie). Zwiększyć ilość pełnowartościowego białka w posiłkach: nabiał, ryby (tłuste morskie), chudy drób, rośliny strączkowe. Włączyć do diety bakalie (orzechy: nerkowce, migdały, pekan, włoskie, laskowe), jak również nasiona i pestki (dynia, słonecznik) oraz suszone owoce. Wprowadzić do jadłospisu banany, awokado, winogron i mango. Jeśli problemem jest mały apetyt, można różnymi sposobami zwiększyć kaloryczność swoich posiłków np. poprzez zagęszczanie sosów zmielonymi kaszami. Można też zabielać śmietaną wywary, do różnych surówek lub sałatek dodawać więcej olejów roślinnych,przyrządzać koktajle owocowe na bazie wysokokalorycznych produktów, oraz zamiast ziemniaków czy kaszy, jako dodatek do obiadu wybrać kluski, pierogi, kopytka czy inne potrawy mączne. Niezmiernie ważna jest także aktywność fizyczna. Pozdrawiam:) Natalia Ciesielczuk

Potrzebujesz konsultacji?

Zobacz polecanych lekarzy

Umów wizytę

Nasza witryna korzysta z plików cookie. Pozostając na stronie wyrażasz na to zgodę. Dowiedz się więcej.

WT.14.08
DZIŚ15.08
JUTRO16.08
WT.14.08
DZIŚ15.08
JUTRO16.08
  • Krzysztof Janiuk

    Krzysztof Janiuk

    Dietetyk
    Konsultacja dietetyczna80,00 zł
    Onyksowa 10, Lublin
    Gastromed Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    loader

Popularne badania

Popularne zabiegi

  • Poradnictwo dietetyczno- żywieniowe
  • Poradnictwo psychodietetyczne
  • Dietcoaching

Leczone choroby