avatar

Lek. Magdalena Kędzierska
verified

Zweryfikowany profil - informacje o lekarzu zostały sprawdzone i potwierdzone przez pracowników abcZdrowie

Dermatolog, Dermatologia
1.0
Poziom zależy od:
  • - aktywności eksperta w serwisie (m.in. odpowiedzi na pytania pacjentów) - maks. 90
  • - stopnia uzupełnienia profilu (m.in. informacje o sobie, kursy i staże) - maks. 10

Lek. Magdalena Kędzierska jest dermatologiem-wenerologiem.

MIEJSCA, W KTÓRYCH PRZYJMUJE

mapmarker
Wielicka 38, WarszawaCentrum Medyczne DERMIQ

OSIĄGNIĘCIA LEKARZA (2)

  • Icon

    9 Miejsce w rankingu ABCZdrowie

    Dermatolog, Warszawa
  • Icon

    9 Miejsce w rankingu ABCZdrowie

    Dermatologia, Warszawa

OPINIE (3)

  • 5 gwiazdek
    2 głosy
  • 4 gwiazdki
    0 głosów
  • 3 gwiazdki
    0 głosów
  • 2 gwiazdki
    0 głosów
  • 1 gwiazdka
    1 głos
ŚREDNIA OCEN:3.7
  • Ewa Langner8 miesięcy temu
    Jestem bardzo zadowolona z każdej wizyty u Pani Doktor. Bardzo miła, kontaktowa, wszystko wytłumaczy, zabieg chirurgiczny jest w jej wykonaniu wirtuozerią - a do tego odbywa się w bardzo sympatycznej atmosferze. Polecam z całego serca.
  • Bonieczka
    A ja nie polecam. Cóż, pozory często mylą... Niestety, Pani Kędzierska wcale nie jest tak sympatyczną i życzliwą osobą, jak to w pierwszej chwili mogłoby się niektórym wydawać - sztuczny, przyklejony uśmieszek, to tylko maska, pod którą kryje się spora doza buty, pychy, i dość lekceważący, protekcjonalny stosunek do pacjenta. Nie da się współpracować z lekarzem, ktory kwestionuje każde słowa pacjenta - nie wiem, po co w ogóle ta Pani przeprowadza wywiad( i tak niezbyt dokładny), skoro podważa prawie każde słowo, i sama wie lepiej, kiedy dana rzecz się u pacjenta pojawiła. Niezależnie od tego, czego uczyli Panią na studiach, model paternalistyczny w relacji lekarz-pacjent, to już relikt przeszłości, mamy XXI wiek! Lekarz już nie jest Bogiem, nie jest żadnym najwyższym, niepodważalnym autorytetem - lekarz jest tylko partnerem, doradcą, i powinien ściśle współpracować z pacjentem - ktoś kiedyś powiedział, że nawet 70% nietrafionych diagnoz( bądź brak rozpoznań), mogłoby być trafnie postawionych, gdyby tylko lekarze umieli słuchać pacjentów... Nie da się jednak współpracować z osobą, która swoim postępowaniem (szczegóły na razie zostawię dla siebie, nie będę się rozpisywać...) całkowicie podważyła moje zaufanie do niej. Nie da się wreszcie współpracować z osobą, która nie ufa pacjentowi( albo może to nie jest kwestia braku zaufania, tylko traktowania pacjenta jak idioty/kłamcy/hipochondryka/cokolwiek? Z resztą to nieważne, skutek i tak jest ten sam...), i neguje wszystkie jego wypowiedzi, np. zgłaszany przez pacjenta fakt wystąpienia skutków ubocznych - wszak współpraca musi być obustronna. Tej Pani zdecydowanie brakuje empatii i POKORY.
  • pacjent.Zbyszek
    pani Magdalena Majsterek zawsze na wizytach dokładnie bada, pyta o wszystko, sprawdza poprzednie wyniki i w razie co, zaleca dodatkowe. podchodzi do pacjenta bardzo poważnie, nie pozwala sobie nawet na najmniejsze uchybienia. To właśnie u niej zdecydowałem się na laserowe usuwanie przebarwień. Jestem bardzo zadowolony z efektów. Profesjonalistka i perfekcjonistka bez dwóch zdań!

ODPOWIEDZI NA PYTANIA

Ten lekarz nie odpowiadał jeszcze na pytania pacjentów

Potrzebujesz opinii lekarza?

Zadaj pytanie naszym specjalistom i zyskaj fachową poradę dotyczącą Twojego problemu.
Redakcja abcZdrowie.pl

Jesteś lekarzem, psychologiem lub innym specjalistą?

DOŁĄCZ DO NAS

Administratorem udostępnionych danych osobowych jest Wirtualna Polska Media S.A. z siedzibą w Warszawie (dalej „WPM"). Podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes administratora jakim jest m.in. świadczenie usług społeczeństwa informacyjnego (art. 4 pkt 25 RODO) obejmujące udostępnienie użytkownikom możliwości łatwego dotarcia do kompletnych i rzetelnych danych publicznie udostępnionych w systemach teleinformatycznych, pochodzących z publicznie dostępnych rejestrów jak i danych upublicznionych przez użytkowników. Masz prawo m.in. do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania, jak również prawo do zgłoszenia sprzeciwu w przewidzianych w prawie sytuacjach oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. czytaj więcej