Nasza witryna korzysta z plików cookie. Pozostając na stronie wyrażasz na to zgodę. Dowiedz się więcej.

Lek. Artur Czaplewski

Lek. Artur Czaplewski

Alergolog, Dermatolog
Inowrocław, kujawsko-pomorskie
  • Zaufany specjalistaSpecjalista zdobył 160 punktów za aktywność w ostatnim miesiącu
  • 79
    punktów za aktywność
  • 14podziękowań za odpowiedzi
  • 13udzielonych odpowiedzi
  • 1
    Miejsce w rankingu abcZdrowie
    Alergolog, Inowrocław
  • 1
    Miejsce w rankingu abcZdrowie
    Alergolog, Bydgoszcz
  • 1
    Miejsce w rankingu abcZdrowie
    Dermatolog, Inowrocław
  • 1
    Miejsce w rankingu abcZdrowie
    Dermatolog, Bydgoszcz

Umów wizytę

Ten lekarz nie ma jeszcze możliwości umawiania wizyt przez internet.

  • Centrum Medyczne SIR MED Sp. z o.o. Staropoznańska 131-133, Inowrocław

    W tej placówce nie można jeszcze umówić wizyty przez internet.

  • Remedium ClinicGdańska 80A , Bydgoszcz

    W tej placówce nie można jeszcze umówić wizyty przez internet.

  • O mnie
  • Odpowiedzi dla pacjentów (13)
  • Opinie

Lek. Artur Czaplewski jest specjalistą w dziedzinie dermatologii i wenerologii. Doświadczenie zawodowe zdobył pracując w Katedrze i Klinice Dermatologii Collegium Medicum w Bydgoszczy oraz na Oddziale Dermatochirurgii Katedry i Kliniki Dermatologii, Wenerologii i Alergologii Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego.

Zajmuje się chorobami skóry, paznokci oraz włosów. Leczy...

Czytaj więcej

odpowiedzi na pytania (13)

  • Trądzik różowaty a maści ze sterydami

    Witam proszę o pomoc. Mam od kilku lat trądzik różowaty. W ostatnim czasie mocno się on nasila. Od wody wapiennej strasznie szczypała mnie skóra, leciała mi krew, a twarz była czerwona. Nic mi nie pomaga. Lekarz przepisywał mi maści ze sterydami czego po dłuższym czasie nie można używać. Proszę o poradę.
    Lek. Artur Czaplewski
    Lek. Artur CzaplewskiAlergolog, Dermatolog
    Witam Trądzik różowaty jest chorobą przewlekłą i bardzo uciążliwą. Również bardzo trudną do leczenia i redukcji objawów. Myślę, że ważne jest zaobserwowanie czynników nasilających zmiany. Miejscowe leki sterydowe o małej i średniej sile są dopuszczalne w przypadku znacznego nasilenia objawów. Nie należy ich stosować przez dłuższy czas, gdyż paradoksalnie mogą nasilić rumień. W razie wątpliwości polecam zasięgnięcia porady u innego specjalisty. Artur Czaplewski
  • Lekkie uczulenie na kurz a pokrzywka

    WITAM SYN MIAŁ ROBIONE TESY ALERGICZNE WYSZŁO TYLKO TROCHĘ UCZULENIE NA KURZ A JEDNAK DOSC CZESTO DOSTAJE POKRZYWKI JEST POD STAŁA KONTROLA U ALERGOLOGA ALE STOIMY W MIEJSU SKAD TA POKRZYWKA PROSZĘ O POMOĆ
    Lek. Artur Czaplewski
    Lek. Artur CzaplewskiAlergolog, Dermatolog
    Pokrzywka to zespół chorób charakteryzujących się obecnością bąbli pokrzywkowych. Proces chorobowy jest na tyle złożony, że czasem, pomimo wykonania bardzo wielu badań dodatkowych, nie udaje się konkretnie stwierdzić przyczyny zmian. Ważna jest dokładna obserwacja chorego i próba określenia czynników wyzwalających lub nasilających zmiany skórne. Często pomaga to przy właściwym rozpoznaniu i dalszej terapii.
  • Brzydki zapach ciała

    Witam. Mój problem polega na tym, że czuję że śmierdzę. Dzieje się to juz od kilku miesięcy. Wstydzę się wychodzić do ludzi, spotykać się ze znajomymi. Nie umiem określić co to za zapach a raczej smród. Kilka razy widziałam jak ludzie sie krzywili, no wstyd straszny. Stopy mi nie śmierdzą ale wydaje mi sie ze jak założę buty to wychodzi ten smród a jak wracam do domu sciągam buty, wącham stopy i skarpetki i nic. Mama i znajomi mówią że nie śmierdze ale widzę jak sie krzywią i gadaja. Pomocy
    Lek. Artur Czaplewski
    Lek. Artur CzaplewskiAlergolog, Dermatolog
    Witam Intensywny nieprzyjemny zapach może mieć kilka przyczyn. Jedną z nich jest rozkład potu z wydzieleniem przykrego zapachu przez bakterie obecne na skórze. Ich dużym siedliskiem są doły pachowe, a dokładnie włosy. Wygolenie tych okolic często daje wymierne efekty. Należy też unikać nadmiernego zalegania wilgoci w fałdach skóry, w tym przestrzeniach międzypalcowych nóg, gdzie może dochodzić do maceracji i rozkładu białek naskórka. Nieodzowne są antyperspiranty. Artur Czaplewski