Nasza witryna korzysta z plików cookie. Pozostając na stronie wyrażasz na to zgodę. Dowiedz się więcej.

Lek. Dariusz Czubiński

Lek. Dariusz Czubiński

Dermatolog
Łódź, łódzkie
  • 7754
    punkty za aktywność
  • 1654podziękowania za odpowiedzi
  • 1220udzielonych odpowiedzi
  • 1
    Miejsce w rankingu abcZdrowie
    Dermatolog, Łódź

Umów wizytę

Ten lekarz nie ma jeszcze możliwości umawiania wizyt przez internet.

  • Specjalistyczne Gabinety Lekarskie "DERMED"Piotrkowska 48, Łódź
    tel: 42 663 1...

    W tej placówce nie można jeszcze umówić wizyty przez internet.

  • Nowa Europa Centrum MedyczneAl. Kościuszki 106/116, Łódź
    tel: 42 256 8...

    W tej placówce nie można jeszcze umówić wizyty przez internet.

  • O mnie
  • Odpowiedzi dla pacjentów (1220)
  • Opinie (1)
    średnia:

Medycyna jest moją pasją. Od 25 lat jestem dermatologiem. Oprócz leczenia chorób skóry pracuję także nad poprawą jej wyglądu, wykonując zabiegi z zakresu medycyny estetycznej takie jak redukcja zmarszczek botoksem, usuwanie brodawek, przebarwień itp.

Szczególną uwagę poświęcam nowotworom - czerniakowi i rakowi skóry. Specjalizuję się w ich diagnostyce.
Testuję także sprzęt do badań...

Czytaj więcej

Języki

Polski
Русский
English

odpowiedzi na pytania (1220)

  • Czy można stosować zabiegi laserowe na twarz przy zażywaniu tabletek Emanera?

    Witam czy moge stosowac zabiegi laserowe na twarz przy zażywaniu tabletek emanera (tabletki na choroby żołądka i przełyku)? Ogólnie czy takie lasery nie pogorszą mi stanu skory jeśli bralam wcześniej tetracykline na trądzik zrobilam wtedy kwas i powstał mi przez to trądzik rozowaty.
    Lek. Dariusz Czubiński
    Lek. Dariusz CzubińskiDermatolog
    Emanera nie jest przeciwwskazaniem do laseroterapii. Trądzik różowaty nie powstaje w opisany przez Panią sposób.
  • Na co wskazuje zmiana skórna na stopie?

    Dzień dobry, Ostatnio zauważyłam na stopie taką zmianę skóry: https://zapodaj.net/23a2165758f97.jpg.html Czy wygląd tej zmiany wskazuje na coś groźnego, czy może to wynikać z obtarcia przez buty?
    Lek. Dariusz Czubiński
    Lek. Dariusz CzubińskiDermatolog
    Krwiak podnaskórkowy. Zmiana ta powstaje na skutek niewielkich urazów. Zniknie samo, ale nieprędko, za miesiąc, a może i dwa. Dla pewności można zbadać dermoskopem.
  • Czy lek Veno Blocker jest skuteczny na pajączki na nogach?

    Witam serdecznie. mam 35 lat i problemy z pajaczkami na nogach oraz pojawiajacymi sie juz dosc widocznymi zylakami, w zwiazku z tym chcialam zapytac czy przeparat Veno Blocker jast naprawde tak skuteczny jak jest w opisie, probowalam juz roznych produktow tego typu i efektu ne ma, a wolalabym uniknac operacji. Dziekuje serdecznie. Danuta.
    Lek. Dariusz Czubiński
    Lek. Dariusz CzubińskiDermatolog
    Veno Blocker ani inne tego typu preparaty nie pomogą. Proszę zajrzeć tu: http://supernowosci24.pl/cudowna-masc-na-zylaki-to-oszustwo/

Potrzebujesz konsultacji?

Zobacz polecanych lekarzy

Umów wizytę

Nasza witryna korzysta z plików cookie. Pozostając na stronie wyrażasz na to zgodę. Dowiedz się więcej.

PON.20.08
DZIŚ21.08
JUTRO22.08
PON.20.08
DZIŚ21.08
JUTRO22.08

Popularne badania

Popularne zabiegi

Leczone choroby