avatar

Lek. dent. Joanna Poławska-Ryś

Stomatolog, Stomatologia
0.3
Poziom zależy od:
  • - aktywności eksperta w serwisie (m.in. odpowiedzi na pytania pacjentów) - maks. 90
  • - stopnia uzupełnienia profilu (m.in. informacje o sobie, kursy i staże) - maks. 10

Specjalistka w zakresie stomatologii ogólnej, dr Joanna Poławska-Ryś ukończyła Wydział Lekarski Akademii Medycznej w Łodzi. W swoim gabinecie przyjmuje pacjentów w każdym wieku – od dzieci do seniorów. Stosuje nowoczesne metody leczenia, będące gwarancją bezpieczeństwa i komfortu osób wybierających jej usługi. Posiada wieloletnie doświadczeni...

MIEJSCA, W KTÓRYCH PRZYJMUJE

mapmarker
ZWM 13/lok. 3, Warszawa

OSIĄGNIĘCIA LEKARZA (2)

  • Icon

    17 Miejsce w rankingu ABCZdrowie

    Stomatolog, Warszawa
  • Icon

    17 Miejsce w rankingu ABCZdrowie

    Stomatologia, Warszawa

OPINIE (7)

  • 5 gwiazdek
    5 głosów
  • 4 gwiazdki
    1 głos
  • 3 gwiazdki
    0 głosów
  • 2 gwiazdki
    0 głosów
  • 1 gwiazdka
    0 głosów
ŚREDNIA OCEN:4.8
  • Dorota2 miesiące temu
    Umówiłam się wczoraj na wizytę bezpośrednio z Panią Joanną w Ursynowie. Poprosiłam by na wizycie nie było smartfonów ani smartwatchy ponieważ chcę zachować prywatność i tajemnicę lekarską i nie chcę dzielić się wywiadem z Google i Apple. Lekarz na to przystał i powiedział żeby tylko przypomnieć przed wizytą o tym. Zapisał mnie na dziś. Dzisiaj pojawiłam się na kilkanaście minut przed godziną wizyty. Weszłam do gabinetu. Lekarka pojawiła się po niecałej minucie i oznajmiła mi, że nie zamierza zdejmować smartwatcha ani nie zamierza wynosić smartfona i albo jak inni pacjenci zgadzam się na ich obecność, albo wizyta się nie odbędzie. Celowo prosiłam o to przy samym umawianiu terminu ponieważ poszukuję normalnych lekarzy, którzy umieją zapewnić pacjentowi prywatność i tajemnicę lekarską. Oddawanie wywiadów Google i Apple to najgorsze co można zrobić. Google się przyznał, że podsłuchuje «bo tak jest lepiej». O Apple też jest obszerny artykuł. Lekarz zmarnował mój czas i 2 bilety.
  • Hanna P.
    U Pani doktor leczy się cała moja rodzina od wielu lat. Podejście Pani doktor do dzieci jest takie, że ciągle dopytywały kiedy następna wizyta u dentysty? To dość niezwykle, jak na powszechny lęk przed dentystą. Pani doktor ma bardzo uczciwe podejście do pacjenta. Mogę tylko polecić wizytę w tym gabinecie.
  • Grażyna K.
    Uczciwa, ciepła, serdeczna, profesjonalna, rzetelna. Bardzo delikatna i subtelna. Ma wielką klasę. Nie naciąga pacjenta. Nie bierze pieniędzy za samą konsultacje, co bardzo sobie cenię. Moim zdaniem konsultacja jest przecież tak samo potrzebna lekarzowi jak i pacjentowi bo polega na pewnych wzajemnych ustaleniach, a zatem nie powinno się brać za nią pieniędzy.
  • tom33
    Mój poprzedi stomatolog straszył mnie że mój chory ząb jest nie do uratowania i rzeba rwać a po konsultacji z dr Ryś okazało się że jest nadzieja. Zabieg przeprowadzony praktycznie bezbolesnie i szybko a ząb do tej pory ma się dobrze. Poza tym to bardzo uprzejma wesoła kobieta. Ja tam jestem zadowolony!!
  • Maria M.
    A oani doktor zawsze taka usmiechnięta i przyjazna;-) chodzę do niej z córeczka i w końcy nie trzeba jej ciągnąc na siłe i słuchać krzyków i płaczu… teraz sytuacja isę odwróciła o 180 st. i sama pamięta że trzeba ząbki sprawdzać regularnie. Pani doktor zawszw z nią porozmawia i uspokoi także siedzi sobie cierpliwie na fotelu i nawet się nie wierci. Wkońcu pożegnałyśmy się z próchnicą!

ODPOWIEDZI NA PYTANIA

Ten lekarz nie odpowiadał jeszcze na pytania pacjentów

Potrzebujesz opinii lekarza?

Zadaj pytanie naszym specjalistom i zyskaj fachową poradę dotyczącą Twojego problemu.
Redakcja abcZdrowie.pl

ZOBACZ TAKŻE

Popularne badania stomatologiczne
Leczone choroby stomatologiczne
TU JESTEŚ:

Jesteś lekarzem, psychologiem lub innym specjalistą?

DOŁĄCZ DO NAS

Administratorem udostępnionych danych osobowych jest Wirtualna Polska Media S.A. z siedzibą w Warszawie (dalej „WPM"). Podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes administratora jakim jest m.in. świadczenie usług społeczeństwa informacyjnego (art. 4 pkt 25 RODO) obejmujące udostępnienie użytkownikom możliwości łatwego dotarcia do kompletnych i rzetelnych danych publicznie udostępnionych w systemach teleinformatycznych, pochodzących z publicznie dostępnych rejestrów jak i danych upublicznionych przez użytkowników. Masz prawo m.in. do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania, jak również prawo do zgłoszenia sprzeciwu w przewidzianych w prawie sytuacjach oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. czytaj więcej