avatar

Dr n. med. Magdalena Jelska-Górnicka

Stomatolog, Stomatologia
0.3
Poziom zależy od:
  • - aktywności eksperta w serwisie (m.in. odpowiedzi na pytania pacjentów) - maks. 90
  • - stopnia uzupełnienia profilu (m.in. informacje o sobie, kursy i staże) - maks. 10

Dr Magdalena Jelska-Górnicka jest stomatologiem z wieloletnim doświadczeniem. Jej główną dziedziną zainteresowania jest stomatologia zachowawcza dzieci i dorosłych oraz odbudowa protetyczna zębów – protezy, korony, licówki.

****Dr Magdalena Jelska-Górnicka specjalizuje się w stomatologii estetycznej i ortodoncji. Istn...

MIEJSCA, W KTÓRYCH PRZYJMUJE

mapmarker
Bagno 2, WarszawaKlinika Estetycznej Ortodoncji i Implantologii „Soldent”

OSIĄGNIĘCIA LEKARZA (2)

  • Icon

    17 Miejsce w rankingu ABCZdrowie

    Stomatolog, Warszawa
  • Icon

    17 Miejsce w rankingu ABCZdrowie

    Stomatologia, Warszawa

OPINIE (1)

  • 5 gwiazdek
    0 głosów
  • 4 gwiazdki
    0 głosów
  • 3 gwiazdki
    0 głosów
  • 2 gwiazdki
    0 głosów
  • 1 gwiazdka
    1 głos
ŚREDNIA OCEN:1
  • ala6791
    Kto pisał te opinie? Wejdźcie na inne strony oceniające tą klinikę, pisze mnóstwo niezadowolonych pacjentów, którzy dali się nabrać na reklamę. Zdecydowanie odradzam panią dr Katarzynę Łoza-Sołtyk. Przez dwa lata nosiłam aparat incognito założony w Klinice Estetycznej Ortodoncji i Implantologii „Soldent”. Nie spodziewałabym się, że w tak prestiżowej klinice nie dość, że nie wyprostują mi zębów, to jeszcze popsują mi zgryz - po leczeniu mam teraz zgryz otwarty. Miał to być aparat niewidoczny dla otoczenie, a ja przez rok czasu nosiłam na przednich zębach wyciągi, by skontaktować górne przednie zęby z dolnymi. Niestety pani doktor nie zauważyła, że górne kły opierają się na dolnych zębach i w takich warunkach niemożliwe jest dokontaktowanie szczęk. Ponad to zęby w górnej szczęce w ogóle nie zostały wyprostowane, jak były krzywe tak są - nie ruszone. Więc pani dr naciągnęła mnie na aparat na górny łuk, który w ogóle nie pracował. Myślę, że z tym aparatem (tak nowoczesnym, a przede wszystkim drogim, bo 8 tys. kosztuje jeden łuk) jest tak, jak ze sprzęt, który jest cudem techniki, ale jeśli nie umie się go obsługiwać, to nic nie zdziała. Wydałam 20 tys i straciłam dwa lata, umowa oczywiście jest tak skonstruowana, że klinika za nic nie przejmuje odpowiedzialności, a już na pewno nie za efekty leczenia.

ODPOWIEDZI NA PYTANIA

Ten lekarz nie odpowiadał jeszcze na pytania pacjentów

Potrzebujesz opinii lekarza?

Zadaj pytanie naszym specjalistom i zyskaj fachową poradę dotyczącą Twojego problemu.
Redakcja abcZdrowie.pl

Jesteś lekarzem, psychologiem lub innym specjalistą?

DOŁĄCZ DO NAS

Administratorem udostępnionych danych osobowych jest Wirtualna Polska Media S.A. z siedzibą w Warszawie (dalej „WPM"). Podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes administratora jakim jest m.in. świadczenie usług społeczeństwa informacyjnego (art. 4 pkt 25 RODO) obejmujące udostępnienie użytkownikom możliwości łatwego dotarcia do kompletnych i rzetelnych danych publicznie udostępnionych w systemach teleinformatycznych, pochodzących z publicznie dostępnych rejestrów jak i danych upublicznionych przez użytkowników. Masz prawo m.in. do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania, jak również prawo do zgłoszenia sprzeciwu w przewidzianych w prawie sytuacjach oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. czytaj więcej